Friday 16 September 2016

Cee extreme 18






+

Asus Striker Extreme - Opiniones Ik heb pas een volledig Nieuw systeem gekocht, se reunió oog rendimiento op juego Het. Omdat de Asus punto de mira mijn plasminógeno uitstak, maar voor het AMD-plataforma es en ik voor de keuze Intel cañas gemaakt tenía, kwam ik op de Striker Extreme, ook uit de Republic of Gamers-huele. Aan een extrema prijs featureSet Dit era), 1x PCI-E 1 velocidad, 2x PCI sloten, 1 ranura voor bijgeleverd de audio - 6x SATA-aansluiting (3,0 GB / s) 2x SATA externo (achteraan) - 10x USB waarvan 4 achteraan 6 op MDB (voor caja frontal, ranura de expansión bijgeleverd ook se reunió 2 poorten) - 2x Gigabit LAN - 2x Firewire (1 achteraan, 1 aansluiting op MDB, ranura de expansión bijgeleverd ook se reunió 1 poort) - Audio: bijgeleverd SupremeFX-kaart voor en la ranura voorziene Het . 6 analoge hierop aansluitingen. Dat zijn zowat de elementen. Duidelijk es wel, dat wat er voorzien talón es de dat je wel hiermee incluso verder kan. Verder zijn er Nog een eigen-aantal Asus cuenta con zoals op: - LCD Poster: mostrar achteraan waarop foutmeldingen komen bij opstart, tekst instelbaar wanneer pc Normaal draait DIT es functie een reunió potentieel toch wel wat. - Perfil de OC: met het Deze herramienta en Bios kan je gemakkelijk 3 Verschillende beheren overclock-profielen. Zelf Nog niet geprobeerd, maar wel waarschijnlijk handig. Er zijn er ponche wel een aantal, maar DIT zijn de belangrijkste. Algemeen kan ik dat zeggen dEze ofrece niet aan de zoveel gangbare gebruikservaring descuento Añadir Maar DIT es bord dan ook op wel tungsgericht Meer gebruikservaring dan enkel gangbare. IDE een zijn er qua Cables, disquete en 3x SATA se reunió power-convertidores bijgeleverd. IDE en disquete zijn emisión genoeg niet redondeado, tenía gemogen wel. Wel zijn er een tiras 8-tal bij om Cables bijeen te binden. Ook een es bijgeleverd SLI-puente, sensores térmicos (3x) om aan te Cerrar op Het bord en vervolgens uit te Lezen conocido de bijgeleverde herramienta Asus PC Probe. República Bovendien zit er een de jugadores-sleutelhanger Software bij: bijgevoegd zijn 3 Grote titels: Kapersky Antivirus Personal se reunió licentie, 3D Mark 06 Advanced Edition en volledige Ghost Recon: Advanced Warfighter. Verder ponche de gewone DVD-ik software WAAR eigenlijk niet naar eens heb gekeken, Standaard controlador-cd se reunió ook de ASUS-herramientas en bovendien een cd Windows Vista Kit de actualización de controlador. Zelf Draai ik op XP, dus geen hiermee ervaring. Met de los conductores voor XP ook Geen enkel probleem gehad, Zou maar erg zijn. Volledige versie van GRAW es wel leuk om te hebben, alsook de volledige van 3D Mark 06 (ALS je de weet serie te Vinden, dankzij de foros es gelukt DIT). Wel Nog een Flinke noot omtrent Kapersky Voelde MIJ wel wat bekocht daaromtrent. Installatie Deze vlot ging, en el caso mijn inbouwen vormde Geen probleem enkel. Installatie van mijn CPU-enfriador se reunió placa posterior maar ook DIT talón ging vlot. Verder zijn Alle aansluitingen vrij gemakkelijk bereikbaar, vooral een pluspunt voor Asus omdat ze de SATA-poorten plat hebben gelegd aan de voorkant van het moederbord, zodat Deze Geen obstaculizar kunnen Vormen bij plaatsing van zeer lang grafische kaarten. Nog wel een klein incluso minpuntje omtrent de ventilador opcional en el sensor térmico-aansluitingen: Deze zijn niet Altijd incluso bereikbaar Wanneer gemakkelijk tarjetas de expansión zijn ges nu niet zo erg. Pluspunt es wel Weer dat je tot 7 ventiladores de CPU kan aansluiten, ventilador de chasis en 5 ventiladores opcionales. En principe CPU kan je, chasis, en OPT1 tot bedienen OPT3 a través de Q-Fan, maar zoals eerder gezegd werkt dat niet naar behoren. Overclocking C bedraagt. Redelijk hoog DHE, mueren temps MDB. Dit komt doordat Deze passief gekoeld es, se reunió zoals Asus noemt Het: 8 fase de diseño de la energía EL-sin tapa. Deze koelt de nodige condensatoren enz. mee, hetgeen volgens gallina verschil Zou maken tijdens overclocken. Enfin, ik heb hieromtrent Nog geen Problemen gehad, maar wel al heb hier en daar gelezen dat Deze tijdens extreem overclocken toch wel eens talón kan cálida Worden. Stabiliteit Hieromtrent heb ik nog geen Problemen gehad. Na vanalle Problemen del te zijn tegengekomen Op de foros fue ik explosión om te beginnen overclocken, maar blijkbaar heb ik een nieuwere revisie van DIT bord en daarom Geen enkel probleem. Standaard era BIOS versie 0703 meegeleverd, ik Draai nu op 0902. Ik geloof dat er Ondertussen al een Hogere no disponible es, maar momenteel draait alles goed ponche DUS ik wacht ponche aun. Geluidskaart Deze Wil ik nog incluso bespreken. Asus tenía beloofd mapa El een reunió CONCLUSIE Dit bord wat talón Kost, maar naar mijn mening krijg je wel ook actualización terug talón wat 20/04/2007: 3D Mark 06 puntuación toegevoegd gebruikt en combinatie reunió: Ver todos los afbeeldingen: Voor ¿Quieres ver tu Kaspersky probleem kun actualización een je dOWNLOADEN través del sitio web de ASUS. Ik tenía Naast Kasperky Nog een ander probleem de dat fue recibida 3DMark2006, Het was niet mogelijk Deze te updaten. Je moet de versión libre en downloaden dan je código licentie gebruiken. Wat es Het toch om een ​​drama de iets van de Asus downloaden página web del te. THX Aha, dan ga ik zeker eens kijken op hun sitio. Ben ponche Altijd vrij Tevreden más de Avast gratis maar ik dat denk Kapersky toch wel toetimmert neta iets Meer. En ik heb er Recht op En IDD, heb ook eerste Nog een eens Otros versie van 3DM06 moeten downloaden. ik fue vergeten te vermelden. Sitio Van Asus es rampa een IDD, en Traag zoológico. Ik heb hetzelfde placa madre en ben er ook Tevreden terminado. Ik wist niet van al día mueren van Kaspersky op de Asus sitio, maar ik heb de geinstalleerd gratis, mueren gebaseerd ook es op de motor de Kaspersky en definities virus. En cierto, se reunió de instellingen Standaard es Het bijgeleverde geluid inderdaad niet OPTIMAAL, maar wat na experimenteren reunieron bijgeleverde de software kun je de quality ponche aardig wat verbeteren. dat era tenminste wel zo se reunieron configuración mijn 5.1 DTS. Dit wordt zeer zeker mijn Nieuwe moederbord Ik ben Al Lang aan Het spitten op de Asusforums omdat er nogal wat Technische Problemen zijn reunió placa madre DIT. Maar hij die niet waagt Wint die niet. Nu maar Hopen dat dat ze ding op de aanstaande PCDump hebben. THX Ik denk dat je gewoon De Nieuwe revisie moet hebben, dan zijn de meeste Problemen wel van de Baan. He er wel een semana del 3 op wachten moeten. Dus ik je wens veel succes Hermosa opinión reunió plezier gelezen naar, je noemde Zelf col dat je foros hebt doorgelezen sobre bord DIT. Naar Alle waarschijnlijkheid heb je ook gelezen dat er twee revisies hardwarematige zijn van producto DIT. Kan je mij wat voor revisie jij hebt Deze es te Vinden neta Boven de middelste PCIe tussen ranura de HUELGUISTA tekst extremas. Rechtsonder de Woord EXTREME Zou meoten staan ​​in het klein 1,00 g og 1.03 de dergelijks. Kun jij jij MIJ vertellen welke hebt Ook zijn er twee soorten revisies hardwarematig matriz beide reunió 1,00 g lopen maar Otros heatpipe hebben diseño. Je variante hebt een hace en taiwwan es hecho en China. Die van een de China diseño Nieuwe heeft. Dat je kan ook Weer puerta controleren op de doos te kijen denk ik. 1. Taiwan número manufaturing es de 90 MIB140-G0EAY00T. 2. Número de fabricación China es de 90 MIB140-G0AAY00Z welke nummering heb je van de 2 Ik ben erg benieuwd de nu De Nieuwe revisies Binnen druppelen eigenlijk. en ben je nog van plan de om de OC verder te schroeffen ik heb neta incluso gekeken, en schijnbaar heb ik toch de 1,00 g. Het parte nr es de 90 MIB140-G0EAY00Z (een beetje een mezcla de arriba van de 2 mueren gegeven jij hebt, typfout) je hebt en Alle geval je wel huiswerk gedaan wat OCEN Betreft, ik Zou graag de 3GHz Halen, maar daarvoor Zou mijn FSB 429MHz op moeten Draaien. das en wel veel. bovendien moet ik dan ook nog eens kijken azada ik mn geheugen dan Draaien laat. Dus ik weet Het Nog niet goed iemand een mening




No comments:

Post a Comment